Hoo. Olen taas täällä samassa työpaikassa ja googletin sanan tilauspohja tänään löytääkseni tilauspohjan standardin, ja viides linkki oli vanhaan blogiini, juurettoman juttuihin. En muistanut kuollaksenikaan niitä tunnuksia. joten teinpä uuden. Jee...!

Mä en ole enää niin Juureton. Oon asunut pysyvästi suomessa jo kaksi vuotta, ja mä olen jopa mennyt kihloihin. Ja ostanut asunnon.

Tässä välissä kävi niin, että olin sairaalassa muutaman kuukauden, ja sairaslomalla yli vuoden verran. Ennen Sairaalakeikkaa katkaisin välit Kaikkiin. Sukulaisiin, perheeseen, ystäviin, Kummitätiin... puoleksi vuodeksi, enkä vieläkään ole yhteydessä kaikkiin. Muuten meneekin jo paremmin.

Määrääjätäti ja Herr Toimari on töissä jo, mulla olis siis ollut koko hiljainen kesä aikaa kirjoittaa blogia, voi harmi kun en muistanut koko juttua lainkaan. Herra Projektipäällikkö on lomalla. Taas palasin tänne töihin.. vaikka vannoin ettei ikinä enää.  

Mä olen myös muuttanut pariin otteeseen tässä välissä ja vaihtanut koulua. Kun mä jouduin sairaalaan niin mä lopetin koulun, hain uuteen kouluun viime vuonna ja nyt olen vuoden lukenut sitä mitä mä olen aina halunnutkin yliopistolla. Välillä mun on vaikea uskoa että mä olen tässä.

Sairaalakeikka ja sitä edeltävä aika on vähän sumun peitossa. Mä olen lääkärin mukaan jokseenkin parantunut syömishäiriöstä. Terapia jatkuu.. ja jatkuu... plaaah...

Tähti. valitettavasti mä en ole kihloissa Tähden kanssa. Mä ajattelen sitä vieläkin, näen siitä unia ja stalkkaan sitä facebookissa. Luulen, että se on saanut Hollantilaisen kautta tietää, että mä olen kihloissa. Veikkaan että sen takia siitä ei ole kuulunut puoleen vuoteen. tai toivon niin... satuttais enemmän ajatella että se on vaan unohtanut mut.

Mä olen kihloissa Eksän kanssa. miksi... Mä mietin, onkohan tää kaikkien kanssa näin. Mä rakastuin siihen uudelleen Sairaalakeikan aikana. Se tuli mun luo, se välitti silloin kun mun vanhemmatkaan ei halunnut nähdä mua. Pääsin sairaalasta jo yli kaksi vuotta sitten. Välillä musta tuntuu, että mä olen ansassa. Mä uneksin Tähdestä.

Kuukauden päästä alkaa taas koulu, mä odotan sitä. Opiskelukaupunki on kaukana. Mä saan asua yksin. Toivoton Rakkaus toisen perään...

Entinen Asuintoveri on Afrikassa. Toinen kaveri oli siellä myös, ja toi tuliaiseksi malarian ja maitokahvin värisen nyytin. Suloinen kuin mikä... Niin. Mitähän AT tuo tuliaiseksi? Mulla ei ole entistä Asuintoveria ikävä. Meidän välit on huonontunut paljon.

Sairaalaan mä jouduin, kun en enää jaksanut. Mä en enää poistunut kotoa mihinkään. Mä en uskaltanut edes mennä partsille röökille, poltin omassa huoneessa, kämppikset varmaan tykkäs. Yks yö mun sydän ei vaan enää skulannut, mä heräsin kun oli kuuma ja kylmä, päässä pyöri, sydän löi hassusti, mä en päässyt ylös. Yritin kiljua, kun pelotti, ja viimein Kämppis heräsi ja soitti ambulanssin. Ja sitten mä olin kolme kuukautta pois kaikesta. Se teki hyvää, ja nyt mä olen jo melkein Normaali.

Bloodhound Gang. Älä kysy miksi. Dear Chasey Elaine...